سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

پاس قهرمان لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان شد

      پس از وقفه ۷۵ روزه که بازیها هفته آخر لیگ برتر فوتسال استان به علت پاره ای از مشکلات که هیئت فوتبال با تیم هدف هرمز داشت سر انجام کمیته انضباطی فوتسال تصمیم گرفت تمام بازیهای این تیم را ۳ بر ۰ به سود حریفان اعلام کند. 

     تیم پاس که از یک هفته به پایان بازیها قهرمانی اش مسجل شده بود با اقتدار و با کسب ۱۸ امتیاز بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان در سال ۱۳۸۸ ایستاد. 

     لازم به یاد آوری است تیم پاس امسال برای دومین بار است که در این دوره از مسابقات شرکت نموده است و در سال گذشته آقای علیرضا استادی سرمربی تیم پاس اعلام نمود« من برای تیمم برنامه ای دو ساله دارم و با برنامه ریزیهایی که کرده ام امیدوارم در سال آینده تیم پاس را قهرمان لیگ کنم » و امسال این مربی فهیم و لایق به وعده خود عمل نمود و با شایستگی تیمش را قهرمان استان کرد...

     از نکات دیگر قابل ذکر این است که تیم پاس با ۲۴ گل زده بهترین خط حمله و ۱۳ گل خورده دومین خط دفاعی و دریافت تنها ۲ کارت زرد در طول بازیها تیم اخلاق این دوره انتخاب گردید.  

 اسامی کادر فنی تیم عبارتست از: 

عبدالرضا استادی (سرپرست) - علیرضا استادی (سر مربی) - صدیق صادقیان(مربی) - سعید سعیدی(کمک مربی) - حسام کهن پور(مربی بدنساز) - ماجد زارع پور(پزشکیار) - محمد سعید مبارک پور(تدارکات) 

اسامی بازیکنان تیم نیز به شرح زیر است: 

خالد صادقیان(کاپیتان) - منصور قائدی پور(دروازه بان) - ولید خشنو(دروازه بان) - امیر نوری - مرتضی محمودی - محسن معماری - اسماعیل مولوی - خلیل مولوی - حامد احمدی - محمد هوشمند - عبدالرحیم رحیمی نژاد - پدرام صیادی - محمود منصوری - کمال شکوهی - عماد چالوک - جلال جهانگیری 

 

بازیکنان پاس در حال انجام تمرینات بدنسازی در ساحل دریا

 

 

 

بازیکنان پاس در حال انجام تمرینات بدنسازی

نظرات 9 + ارسال نظر
بکهام دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 13:23

با سلام خسته نباشید میگم به شما آقا نوید و تمام دست اندرکاران باشگاه وعرض تبریک به مناسبت این قهرمانی شیرین .راستش این قهرمانی از این مربی کوشا دور از ذهن نبود ما از ایشون انتظارات بالاتری داریم که امیدواریم براورده بشه

هوادار دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 13:37

احسنت خسته نباشیدکلکسیون قهرمانی سبزپوشان درهمه رشته هاتکمیل شد افتخاری دوباره برای شهرما

محمد چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 00:53

[گل]

جدید ترین اخبار و حواشی جام فرهاد در طول ایام نوروز

[www.behzisti2008.blogfa.com]

[منتظرم]

همیشه سبز شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 14:05

دست مریزاد بر و بچه های فوتسال!ما از قهرمانی مطمئن بودیم،ولی چه فایده!باشگاه و مسئولینش قدر زحماتتون رو نمیدونن!فقط براشون فوتبال مهمه که دیدیم چه افتضاحی به بار آورد!ای کاش یک صدم توجهی که به فوتبال میشد به فوتسال هم میشد!

پاس سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 13:07

با سلام و خسته نباشید خدمت آقا نوید
اول اینکه به بچه های فوتسال تبریک و خسته نباشی بگم که واقعا" گل کا شتین و دوباره ما هوادار رو سر افراز و خوشحال کردن و به آقا علیرضا (مرد خسته ناپذیر فوتسال) دست مریزا بگم ای ول.
آقا نوید اگر جا داره و سانسور نمی کنی و اگر شما هم از مسئولین دستور نمی گیرید می خواهم از مرد اول پاس از چند نفر از مسئولین دیگر گله کنم بگم واقعا" غیر از فوتبال و بسکتبال رشته دیگری هم تو باشگاه هست آقا مهران چی شد اون SMS هایی که برای فوتبال می دادی ، این همه تشویقهای فوتبال . بابا این بچه ها هم قهرمان شدن ، آقا نظامی اون نظام برابریت تو باشگاه کجان، آقای صابری مثلا به شما می گن مسئول کل ، که غیر از یدک کشیدن اسم برای فوتسال ازش چی دیدیم؟ در کل اینو می خوام بگم آقای استادی داری آب در هاون می کوبی به امید روزی که این نظام با وجود مرد نظام مند پاس بر گردد.
در رویای من بسکتبال= فوتسال = فوتبال
آقا نوید اگه می خواهی سانسور کنی لطف کن اصلا" هیچی نذار.

با سلام خدمت شما هوادار گرامی
اولا باید عرض کنم که در این وبلاگ امکان سانسور وجود ندارد یا اینکه نظرات تایید نمیشه (که تا به حال پیش نیامده نظر کسی را تایید نکنم) یا اینکه کامل گذاشته میشود.
دوم اینکه شما نباید فکر کنید مسئولین از انتقادات شما ناراحت و گله مند خواهند شد بلکه خیلی هم شادمان خواهند شد از این بابت خیالتان راحت باشد شاید یکی از موفقیتهای باشگاه تا کنون نیز همین باشد.
ان شاالله مسئولین نظر شما هوادار محترم و دلسوز را خواهند شنید

هوادار پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 10:42

همیشه سبزسلام ازمسئولین سوال کن روشن میشوی متاسفانه صبرهم که نداری

هواذار پاس چهارشنبه 4 فروردین 1389 ساعت 14:16

بابا ایول مبارکه حالا کلکسیون افتخارات باشگاه داره یواش یواش تکمیل میشه.تو این شرایط سخت باشگاهداری و هزینه های سرسام آور گل کاشتید.
بچه های فوتسال نذارید شیرینی این قهرمانی با این گله گذاریها تلخ بشه همونطور که مسئولین فوتسال استان این کارو با شما کردن .بخدا کار بزرگی شماها انجام دادین. دست مریزاد
به امید حضور در سطح اول فوتسال کشور

سبز دوست شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 22:36

آقا نوید سلام
اول یه خسته نباشید به شما که باشگاه رو در دنیای مجازی مطرح میکنین.همیشه یکی از شعارهای محبوب ما هوادارا ""سبزته سرورته قهرمان شهرته"" بود حالا دیگه فکر میکنم وقتش رسیده که همیشه بگیم : سبزته سرورته قهرمان استانته.
نظر شما چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد