سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

هفته هیجدهم فوتبال لیگ برتر استان هرمزگان و قهرمانی پاس بندرلنگه

 

پاریش بستانو ۲   -   پاس بندرلنگه  ۴

 

پنجشنبه 24/۱۲/85

 

مکان برگزاری بازی:     ورزشگاه تختی بندرعباس

 

گلها:   عبدالوهاب قاسمی نژاد – امیر نوری – عبدالله مهدوی – ولید نوری

 

**********

 

گزارش تصویری از هفته آخر لیگ برتر استان و قهرمانی سبزپوشان پاس بندرلنگه

 

از اوائل هفته گذشته بازیکنان و هواداران برای بازی حساس امروزسخت در تکاپو بودند، قرار است تیم در آخرین بازی خود امروز پنجشنبه 24/12/85 ساعت 14:30 به مصاف پاریش بستانو برود. بازی از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است.پاس به عنوان مدافع مقام قهرمانی با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم تربیت در صدر جدول قرار دارد.بنده تصمیم بر گزارش تصویری این دیدار گرفتم تا بهتر بتوانم احساس و شور و هیجان این دیدار را به خوانندگان القا کنم.

 

نکته: احتمال دارد به دلیل زیاد بودن عکسها بعضی از آنها باز نشود در آن صورت بر روی عکس باز نشده کلیک راست کنید و show picture را انتخاب کنید.

 

  • از ساعات اولیه امروز تا نزدیکیهای ظهر بازیکنان،کادر فنی و هواداران با دو دستگاه اتوبوس و پانزده دستگاه خودرو سواری شخصی عازم بندرعباس می شوند

 

  • در طول مسیر هوادارانی که ماهها منتظر این روز بودند به طور مداوم به تشویق تیم می پردازند

 

  • این تشویقها هنگام ورود به استادیوم تختی بندرعباس و با ادغام تماشاگران شور و شوق زیادتری به خود می گیرد

 

 

 

  • مردان پاس تنها به دفاع از عنوان قهرمانی در یک بازی جوانمردانه می اندیشند و عزم خود را برای اثبات شایستگی های خود جزم می کنند

 

 

 

 

 

  • بازی راس ساعت 2.30 آغاز می شود. همه می دانند که جدالی سخت و نفس گیر در پیش است.

 

  • گل زود هنگام دقیقه 2 پاس نوید بخش یک برد شیرین و قهرمانی مجدد استان هرمزگان در لیگ برتر توسط دلاوران پاس بود

 

  • تشویق بی امان هواداران بی وقفه تا پایان بازی ادامه دارد و نکته جالب این که تشویق با حفظ سنتهای بومی و موسیقی محلی همراه است.

 

 

  • بالاخره بازی با نتیجه پر گل 4 بر 2  به سود پاس خاتمه می یابد و پاس با اقتدار برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی استان دست می یابد.

 

  • جمعی از مسئولین برای تماشای بازی  ورزشگاه را با حضور سبز خود مزین کردند .حضور جناب آقای مرشدی مدیرکل محترم سازمان تربیت بدنی استان موجب شادی  و دلگرمی بیشتر اعضای تیم پاس و هواداران شده و در پایان مسابقه دسته گلی از سوی بازیکنان به منظور تشکر و قدردانی به ایشان اهدا شد.

 

 

 

  •  شور و هیجان زاید الوصفی در ورزشگاه حکمفرماست بازیکنان و تماشاگران سر از پا نمی شناسند. این خوشحالیها تا رختکن و خارج از مجموعه ورزشی تختی بندرعباس ادامه پیدا می کند.همگی از اینکه خداوند اینگونه نتیجه زحمات آنها را به حق به آنها داده شاکرند.

 

  • هواداران و کاروان ورزشی پاس ورزشگاه تختی و بندرعباس را همچنان با شور و شادی و تشویق تیم محبوب خود به قصد بازگشت به بندر لنگه ترک می کند.

 

  • بچه ها به لنگه می رسند اما ناگهان با جمع کثیری از مردم و جوانان که در میدان ورودی شهر منتظر ورود دلاورمردان شهرشان هستند مواجه می شوند.

  • و طولی نمیکشد صدای شادی و هیاهوی مردم در شهر طنین انداز می شود. ماشینها و موتورها با به صدا در آوردن بوق و تکان دادن پرچمهای سبز و پرتاب فشفشه شادی خود را از این عنوان که باعث افتخار شهر بندرلنگه شده ابراز می کنند. وهنرمندان به اجرای موسیقی محلی می پردازند.

 

 

 آری تیم سبزپوشان پاس بندرلنگه با اقتدار و با 35 امتیاز و 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد و اینک چشم انتظار یاری و حمایت مسئولین و  ورزشدوستان هرمزگانی برای حضور در رقابتهای کشوری است.

******