سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان در بندرلنگه

     در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان روز  شنبه ۲۶/۱۰/۸۸ تیم پاس به مصاف شاهین رفت و در نهایت در دقیقه ۹۴ در حالی که بازی ۱ بر ۱ مساوی بود تیم شاهین با اعتراض کادر فنی و بازیکنان از ادامه بازی سرباز زدند وبازی نیمه تمام ماند.  

در این دیدار جنجالی تیم شاهین تا دقیقه ۴۹ نیمه دوم ۱ بر ۰ از تیم پاس پیش بود اما پس از دریافت گل تساوی در دقیقه ۴۹ که با این نتیجه از صعود به دور بعد محروم شد با اعتراض کادر فنی و بازیکنان در حالی که ۱ دقیقه از وقتهای تلف شده مانده بود از ادامه بازی خودداری نمود و در زمین حاضر نشد. 

تیم پاس با ۷ امتیاز در گروه خود اول شد و باید با تیم دوم گروه دوم یعنی پدل برای رسیدن به فینال به رقابت بپردازد.

نظرات 3 + ارسال نظر
هوادار سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 14:26

سلام،کاش بزرگسال هم مثل جوانان بود چرا از بازیکنان جوانان همانند:علیرضا باباعلی،حسام مروت،مهدی نظری... در تیم بزرگسال استفاده نمی شود؟اینها اگه بهتر از بازیکنان بزرگسال نباشند بدتر که نیستند. لطفا این مسئله را به اطلاع مسئولین برسانید.
با تشکر

پاسی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 14:30

لطفا از بازیکنان جوانان در تیم لیگ استفاده کنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 01:19 http://zomorrod.iranblog.com

سلام من یکی از وبلاگ نویسان لنگه هستم که در زمینه عکس هنرمندان کار میکنم من شمارابه نام سبزپوشان پاس بندرلنگه لینک کردم شما هم من را به نام گالری عکس هنرمندان لینک کنید
باتشکرمدیروبلاگzomorrod.iranblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد