سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

پیام تسلیت

درگذشت شادروان محمدعقیل معماری را که از مردان نیک سرشت و از خدمتگزاران جامعه ورزشی بود به حضور عموم مردم به ویژه هواداران و ورزشکاران موسسه سبزپوشان پاس بندرلنگه و خاندان معظم معماری تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت مینمائیم.

باشگاه فرهنگی٬ ورزشی سبزپوشان پاس بندرلنگه

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالله سعیدیان چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 07:40

خبر بسیار بسیار ناراحت کننده وغم انگیز برای من چون از دیر زمانی با این عزیز نیکو افتخار اشنائی داشتم .از زمانهای باشگاه فرهنگی وورزشی استان ساحلی وبندر عباس ان زمانها.تسلیت و همدریم را بتمامی خانواده خیلی شریف معماری عرض می کنم وارزو مندم این اخرین مصیبت و ضایعه برای انها باشد.عبدالله سعیدیان
سیدنی.

دارا چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 08:53

من هم ازجانب خودم به خانواده معماری تسلیت عرض میکنم

عبدالله سعیدیان چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 09:48

باعرض معذرت وسلام دوباره
منظورم از باشگاه فرهنگی وورزشی استان ساحلی وبندرعباس (باشگاه تاج بندرعباس)بود.
خدا رحمتش نماید و صبر بشما وحانواده شریفش

دختر رویدری چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 20:11 http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
تسلیت عرض می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد