سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

پیوندتان مبارک

     جشنها و شادیهای خانواده پاس پس از مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان و ازدواج آقای ساختمانپور با یک ازدواج دیگر از یکی از زحمتکشان بسیار سختکوش پاس بندرلنگه تکمیل شد.

اینبار آقای داریوش حاجی بحری ٬ کسی که سالهای سال در کنار تیم پاس و دوشا دوش مسئولان این باشگاه تنها به خاطر غیرت و تعصب نسبت به پاس و بدون هیچگونه چشمداشت رنجها و سختیهای بسیاری را متحمل شده است٬ شب گذشته شاهد مراسم زیبا و جشن ازدواج این بزرگ مرد پاس بودیم.

داریوش

برای ایشان و همسر محترمه اش نیز همانند دیگر تازه دامادها آرزوی خوشبختی و طول عمر در سایه الطاف الهی به همراه فرزندانی صالح از خداوند منان خواهانیم.

داریوش جان مبارکت باد٬ الهی که خوشبخت شوید.

نظرات 10 + ارسال نظر
بهروز سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 01:32

داریوش جان

شادباشهای صمیمانه مرا بیذیر
امیدوارم درکنار همدیکر روزهاى شادیبخشى داشته باشید

مجید ساختمان پور سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 09:33

داریوش جان من هم تبریک می گم . امیدوارم زندگی خوب و خوشی داشته باشی .

رامی چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 09:02 http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام نوید جان.
منم به نوبه خودم به این دو زوج عزیز تبریک و شادباش میگم و آرزوی خوشبختی واسشون دارم.
راستی نوید خان کی نوبت شما میشه؟

حسام احمدی - کوخرد پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 22:49

من هم بعنوان یکی از کسانی که در باشگاه خوب پاس سابقه دارم(قهرمانی در جام بندرلنگه و بخش مرکزی با مربی گری مهدی خرمایی و سرپرستی خوب احمد قاسمی) و همبازی بودن با داریوش خان صمیمانه تبریک و آرزوی خوشبختی برای او و خانواده محترمشان رادارم.سلام همه پاسی ها را می رسانم.

حمیدرضا حمیدی جمعه 19 آبان 1385 ساعت 15:27

نوید واقعا کاربزرگی انجام می دهی ضمن عرض تبریک مجدد درخصوص پیوند این دوعزیز وآرزوی خوشبختی برای این عزیزان ازاینکه درمورد حقیر این قدر محبت دارید متشکرم مرابیش ازاین شرمنده نکنید اگر کاری به فرض انجام داده ام درحد وظیفه بوده ولا غیر ودرموردی که اشاره کردی چنانچه ماهم ماندگار شدیم حتما به وجود عزیزی همچون شما احتیاج دارم راستی خودت رو فراموش کردی زود دست بکار شو

فریده قاسمی جمعه 19 آبان 1385 ساعت 19:10 http://dokhtekong.blogsky.com

باسلام
خدمت آقا داریوش هم محله ای دوران بچگی ام تبریک عرض می کنم.برایشان آرزوی زندگی خوش همراه با موفقیت دارم
خصوصا که داماد کنگی ها شده اند.

مهران احمد پور یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 01:44 http://pasbandarlengeh.blogfa.com/

دوست وهمکارعزیز
تبریکات صمیمانه خودرابه مناسبت این پیوند فرخنده به شما وهمسر گرامیتان تقدیم میکنم ،خوشبختی وسلامتی برای شما ازخداوند منان آرزومندم

قاسمی یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 22:14

مهران احمد پور سه‌شنبه 30 آبان 1385 ساعت 00:48 http://pasbandarlengeh.blogfa.com

سلام دوست وهمکار عزیز منتظر مطالب وخوب شما هستیم وممنون ازاینکه دیروز۲بار به ماسر زدی

مهران احمد پور دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 00:54 http://pasbandarlengeh.blogfa.com

سلام -وبلاگ آبدیت شد (برنامه لیگ برترفوتبال استان)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد