سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

گزارش شب پنجم بازیهای جام رمضان باشگاه پاس - شنبه 8/7/85

 

قبل از هر چیز از همه عزیزانی که با نظرات و پیشنهادات خود چه در این وبلاگ و چه حضوری سبب بهتر شدن وبلاگ بودند تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم در آینده همکاری شما ادامه داشته باشد.

از کمیته اجرایی فوتسال بسیار سپاسگذارم ،همکاری ایشان با بنده در ارائه گزارشات که به مدیریت آقای علیرضا استادی میباشد قابل تقدیر و تشکر فراوان میباشد.

 

چند تصمیم جدید جهت ادامه گزارشات جام رمضان باشگاه پاس دارم که بر اساس نظرات شما خوبان گرفته شده است:

·         گزارشات بازیها(گلها و کارتها) به صورت مختصرتر نوشته میشود.

·         گزارش تصویری از بازیها نیز در خلال متن آورده میشود.

·         کم کم جدول امتیازات آماده ارائه شدن میباشد.

·         خیلیها خواستار گزارش بیشتری از بسکتبال بودند،متاسفانه باید عرض کنم همکاری کمیته اجرایی بسکتبال با بنده خیلی ضعیف بوده و حتی امشب هیچگونه گزارشی تحویل نشده.

·         احتمالا جدول آقای گل و کارتها نیز در آینده خواهم گذاشت.

·         در صورت وجود به حواشی بازیها و تماشاگران نیز خواهم پرداخت.

·         به علت انبوه مطالب از عنوان نتایج قرعه کشی خودداری میشود به جز جوایز شب جمعه و شب پایانی.

باز هم منتظر نظرات شما هستم.

 

فوتبال:

در ادامه مسابقات 6 جانبه فوتبال بزرگسالان تیمهای استقلال و پاس ب با هم دیدار کردند

 

استقلال

تیمها

پاس ب

1

محمد علی خادمنه

گل

0

1

مجتبی خاوند

 

کارت زرد

2

بهمن براهویی

پدرام صیادی

1

محمود ابراهیم مظفری

کارت قرمز

1

عبدالله مهدوی

 

جایزه بهترین بازیکن،اهدایی بازرگانی تیموری به آقای میثم تندرو از تیم استقلال تعلق گرفت.

 

فوتسال:

بازی اول بین تیمهای برنج نازلی و روغن موتور بیگلری انجام شد

 

روغن موتور بیگلری

تیمها

برنج نازلی

4

وحید قاسمی(2)

محمود شرفا(1)

عبدالعلی باقری(1)

گل

3

عبدالرحیم رحیمی نژاد(2)

بهزاد مقیمی(1)

2

کیانوش صالحی

عبدالعلی باقری

کارت زرد

2

انور تولات

خالد صادقیان

0

کارت قرمز

0

 

 nazli

عکس از عکاسی جاوید

جایزه بهترین بازیکن ،اهدایی سقف کاذب به آقای سعید مبارکپور(دروازبان) از تیم روغن موتور بیگلری تعلق گرفت.

 

حواشی:

  • آقای سعید مبارکپور دروازبان تیم روغن موتور بیگلری 4 بار ضربه پنالتی تیم حریف را مهار کرد.
  • به علت حساسیت زیاد بازی در پی خطایی توسط یکی از بازیکنان برنج نازلی موجب عصبانیت و اعتراض شدید یکی از تماشاگران شد که خوشبختانه حضور به موقع انتظامات خیلی سریغ شرایط به حالت عادی برگشت.

 

بازی دوم بین تیمهای مجتمع تجاری مسکونی یاقوت و تنظیم موتور مهران برگزار شد.

 

مجتمع تجاری مسکونی یاقوت

تیمها

تنظیم موتور مهران

1

محمود راهبر

گل

2

محمود منصوری(1)

پیوند اسمنی(1)

1

یعقوب بلبلی

کارت زرد

1

پیوند اسمنی

0

کارت قرمز

0

 

 mehran

عکس از عکاسی جاوید

جایزه بهترین بازیکن ،اهدایی سقف کاذب به آقای عبدالغفار پورجاوید(دروازبان) از تیم مجتمع تجاری مسکونی یاقوت تعلق گرفت.

 

 

حواشی:

  • عده ای از تماشاگران که با پرتاب ترقه سبب اعتراض دیگر تماشاگران شدند باز با حضور سبز انتظامات و در کمال خونسردی از ادامه آن جلوگیری شد.

 

داوران:

سرداور: علی صیادی                   داور: خالد راهبر

منشی: احمد شرفا                    وقت نگهدار: علیرضا استادی

 

انتظامات:

عبدالرضا استادی(سرپرست)  - فرهاد شجاعی – عدنان بهروز – خالد زمانی – مسعود جعفری

 

 

بسکتبال:

طبق برنامه باید بازی بین دو تیم چاپخانه صدف و دنیای سبز انجام شده باشد اما همانطور که عرض شد متاسفانه هیچ گونه گزارشی از آن بازی به دست بنده نرسیده است(قابل توجه مسئول اجرایی بازی بسکتبال)

 

فوتسال نونهالان:

بازی نونهالان بین دو تیم رمضان و ستاره انجام شد که تیم رمضان با نتیجه 4 بر 1 بر ستاره پیروز شد.

گلهای رمضان را مسیح ادهمی(3) امین عیسایی(1) و تک گل ستاره را مجید آژایر به ثمر رساندند.

در نهایت آقای مسیح ادهمی از تیم رمضان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد که از طرف بازرگانی گچی زاده هدیه ای تقدیمشان شد.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
'کنگی یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 09:15

سلام این شرکت رایانه که قرار icdl بیاره تازه باز شده پس برای ما هم آدرس بده غیر از شرکت امواج طلا ئی ساحل شرکت دیگر میتواند وایرلس بده اگر اینجور باشد که خیلی

کنگی یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 09:23

سلام آقا نوید دستم به نظرات خورد وحرفم نیمه تمام ماند ببخشید که دوباره نوشتم امشب با این عکسها وبلاگت محشر شده اگه بتوانی عکسی از تماشاگران هم بزاری دیگه حرف نداره شما مثل من شاید از کارت استفاده میکنی من از تعریفی که از بچه های کنگ ولنگه خیلی از وایرلس راضی بودند میخواستم بخرم ولی هنوز دست نگه داشتم به نظر شما بخرم خوب یا نه خیلی خیلی ااز شما بخاطر پاسخ به سوالم دادی ممنونم

بکهام یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 11:35

سلام خسته نباشی زحمتکش
آقا نوید من فکر می کنم آقا مهران با اون مشغله کاری (تنظیم موتور و کار باشگاه و متاهل بودنش ) نتونه اون جور که باید خبرها رو به روز وارد کنه . وگرنه من خودم یکی از طرفداراش هستم .خیلی هم دوستش دارم . به جرات میتونم بگم که من از اولین کسانی بودم که به وبلاگ ایشون سر میزدم تازه چند باری هم خود ایشون در رابطه با وبلاگش با من مشورت کرده . به اون آقای کنگی محترم هم بگین که زحمتهای آقا مهران برای باشگاه بر هیچ کسی پوشیده نیست . ولی جناب اقای کنگی به شما هیچ ربطی نداره و بی زحمت خودت رو نخود هر آش نکن. و از قدیم ندیما گفتن جواب آدمایی مثل شما خاموشیست .آقا نوید از شما تشکر می کنم امیدوارم در کاری که در پیش گرفتی موفق و موید و پیروز و سر بلند باشی . چاکرتیم ( بکهام )

بنده حقیر یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 22:08

سلام
احسنت به این حوصله و انگیزه
پاس اگه۲-۳ تا هوادار مثل نوید داشته باشه مطمئنا می تونه کانون هواداران رو تشکیل بده و هواداران رو سازماندهی کنه

عجب فکر بکری اصلا چرا برای باشگاه یک کانون هواداران تشکیل ندیم من که همه جوره پایه ام

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مهر 1385 ساعت 05:13

هوادار دوشنبه 10 مهر 1385 ساعت 05:16

نمره شما ۲۰ شاه به حوصله به باشگاه پاس تبریک میگویم بااین نعمت بزرگ خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد