سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

گزارش شب چهارم بازیهای جام رمضان باشگاه پاس - جمعه ۷/۷/۸۵

 

فوتبال:

در ادامه مسابقات 6 جانبه فوتبال بزرگسالان تیمهای لمزان و گشه در زمین شماره ۲ پاس با هم دیدار کردند و در نهایت تیم لمزان توانست با نتیجه 3 بر 2 بر گشه پیروز شود.

گلهای لمزان توسط آقایان عبدالله توشه گر(1) عبدالله صالحی(1) و احمد انصاری(1)و گلهای گشه توسط آقایان کریم بلبلی پور(1) و احمد احمدی(1) به ثمر رسید.

کارتهای زیادی در این بازی از جیب داور بیرون رفت که در کل شاهد 4 کارت زرد و 3 کارت قرمز بودیم که گیرنده های آن عبارتند از بدر گشه زاده و عبدالرحمن پور حسین از تیم گشه و ایوب صالحی و فارس بحری از تیم لمزان(کارت زرد) و عبدالله راهشت و محمد عارف محمودی از تیم لمزان و محمد گشه زاده از تیم گشه(کارت قرمز).

جایزه بهترین بازیکن این دیدار نیز که توسط باشگاه پاس اهدا شد نصیب آقای عبدالرئوف آور از تیم لمزان گردید.

 

داوران:

داور وسط آقای مسعود امین زاده ، خط نگهداران آقایان یوسف خماسی و علیرضا رحیمی نژاد و داور چهارم نیز آقای داریوش حاجی بحری بودند.

 

فوتسال:

از امشب شاهد دور دوم بازیهای فوتسال بودیم و کم کم حساسیت بازیها در حال بیشتر شدن میباشد و ان شاالله در یکی از شبهای آینده جدول بازیها را خواهم گذاشت.

بازی اول:

این دیدار که بین تیمهای آژانس شیشه ای و سقف کاذب انجام شد، بازی 8 بر 3 به سود سقف کاذب پایان یافت.

گلهای این دیدار را آقایان صدیق صادقیان(6) عقیل مولوی(1) محمود عبدالله زاده(1) برای سقف کاذب و مجید ساختمان پور(1) عماد چالوک(1) علی رحیمی زاده(1) برای آژانس شیشه ای به ثمر رساندند.

2 کارت زرد در این دیدار حاصل شد که هر دو آنها سهم سقف کاذب گردید که آقایان یوسف مهدوی و احمد عمرانی آن را به خود اختصاص دادند.همچنین شاهد2 کارت قرمز نیز بودیم که از تیم سقف کاذب عقیل مولوی و از تیم آژانس شیشه ای علی پولادیان گیرنده های آن بودند.

در پایان دیدار نیز آقای صدیق صادقیان از تیم سقف کاذب به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدند که از طرف فروشگاه بدون اسم(دژگانی زاده) جایزه ای تقدیم ایشان گردید.

 

بازی دوم:

در این بازی تیمهای تکنوتل موبایل و پیتزا سفیر به مصاف هم رفتند که در نهایت هر دو تیم به نتیجه 4 بر 4 مساوی رضایت دادند.

گلهای پیتزا سفیر را محمود هوشمند(2) عبدالله شکوهی(1)حامد عباسنژاد(1) و گلهای تکنوتل موبایل را محسن معماری(3) و خالد راهبر(1) به ثمر رساندند..

در این دیدار شاهد3 کارت زرد بودیم که از تیم تکنوتل موبایل طیب صادقیان و محسن معماری و از تیم پیتزا سفیر عبدالله شکوهی از این کارتها بهره مند شدند همچنین این مسابقه نیز 1 کارت قرمز در بر داشت که عبدالعزیز قاسمی از پیتزا سفیر گیرنده آن بود.

بهترین بازیکن این دیدار نیز آقای محمد هوشمند از پیتزا سفیر انتخاب شد که از طرف فروشگاه بدون اسم(دژگانی زاده) جایزه ای دریافت نمودند.

 

داوران:

داوری این دو دیدار را آقایان احمد مقیمی و مسعود معمارباشی به عهده داشتند و آقای احمد شرفا به عنوان منشی و آقای علیرضا استادی به عنوان وقت نگهدار با آنها همکاری داشتند.

 

انتظامات:

طی شبهای گذشته و امشب انتظامات باشگاه پاس نظم خاصی را در هنگام برگزاری بازیها بخشیده بودند و اسامی آنها به شرح زیر میباشد:

1- عبدالرضا استادی(سرپرست) 2- یعقوب گچی زاده 3- خالد صادقیان 4- خالد راهبر 5- مسعود رئیسیان 6- عبدالله شکوهی 7- صابر دژگانی زاده 8- کمال شکوهی 9- نوید صالحی 10- بهروز مردانی 11- مجتبی صابری 12- صدیق صادقیان 13- عدنان بهروز

 

بسکتبال:

بازی بسکتبال امشب بین تیمهای نور پردازی جاوید و پارسیان ساز انجام شد که در یک رقابت بسیار حساس و نزدیک  در وقت قانونی در نتیجه67 با هم برابر شدند اما در اولین 5 دقیقه وقت اضافه تیم نورپردازی جاوید توانست با نتیجه 84 بر 76 بر حریف خود پیروز شود.

 

داوران:

 سرداور آقای فرید راشدی و آقایان مازیار خوانچه زر و سلیمان صادقیان دو داور دیگر  این دیدار بودند. همچنین آقایان مصلح الدین رفیعی(منشی) عادل بلبلی(تابلو) امین احمدپور(وقت نگهدار) و صلاح الدین غفوری نژاد (24ثانیه) با داوران همکاری داشتند.

 

جوایز قرعه کشی:

در قرعه کشی که در پایان بین تماشاگران صورت گرفت برندگان و جوایز به رح ذیل میباشد:

1 – ساعت دیواری                                                      آقای محمد آگاه

2 – رادیو ضبط                                                           خانم صدیقه خرمزاد  

3 – ساعت رومیزی                                                     آقای فاروق بهروز

4 - ظرف گرم نگهدارنده 4 تکه                                       آقای علی بلبلی

5 - دیس سوگا بیضی                                                 آقای محمد هاشم احمدپور

6 – پتو مسافرتی                                                       آقای عماد رئیسیان

7 – شکلات خوری سوگا                                              آقای محمدطاهر لطفیان

8 - بازی رایانه ای(آتاری)                                              آقای عقیل محمدی

9 - آب میوه یونیکا                                                      آقای وحید زمانی

10 - پلاک طلا(اهدایی لوازم التحریر محمد علی دهقان)     آقای صبرا فکری

11 - برنج10کیلوی(اهدایی بازرگانی گچی زاده)                آقای سید عماد ابطهی

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید شنبه 8 مهر 1385 ساعت 04:32

گزارشهاباان سایت یکی نیست

حالا درست شده آقای عسکری. تقصیر از خود تیم بوده که اسامی را اشتباهی در اختیار ما قرار داده بودند

بکهام شنبه 8 مهر 1385 ساعت 15:56

سلام زحمتکش
آقا شما به وبلاگهای دیگه کار نداشته باش . فقط کار خودت رو بکن . هر چی خودت می دونی درسته بنویس .
اگه جدول رو هم بذاری دیگه عالی میشه . آقا درباره بازیهای بانوان رو هم خودت بنویس چون اون یکی وبلاگ بیننده نداره . فقط وبلاگ خودت و بس .
موفق باشی



نفرمائید آقا خودت خوب میدانی که آقا مهران چقدر برای پاس زحمت میکشند اگه من بودم حال و حوصله همین قدر نوشتن را هم نداشتم.
به هر حال ما هر دو یک هدف داریم و باید کاری کنیم که هر دو بیننده داشته باشه . اگر اشکال داشته باشه بدان تقصیر من هم هست.

کنگی شنبه 8 مهر 1385 ساعت 17:21

سلام:کسی که این حرف درباره وبلاگ کانون هواداران باشگاه پاس زده واقعاً آدمی که شعور نداشته آقا مهران اولین کسی بوده که وبلاگ درباره باشگاه پاس نوشته وبهد آقا نوید وبچه های دیگر شروع به این کار کردند خیلی زیاد هم بیننده داره تو از کجا میدانی که این حرفها رادر وبلاگ آقا نوید نوشتی نوید از این چیزی که نوشتم به بکهام نوشتم گفتم سری به سایت شما بزند واین مطلب رابخواند من بچه کنگ هستم که این مطلب رانوشتم اوبلاگ تون حرف نداره آقا نوید یک سوال از کارت اینترنت استفاده میکنی یا از وایرلس برا ی اینکه مطلبی که مینویسید با ید سرعت خوبی داشته باشیداز زحمات همیشگی شما ممنون

نه اینجوری نیست من آقای بکهام را میشناسم پسر خوبیه فقط یکم زود احساساتی میشه . اون با مدیر کانون هواداران دوسته و باهاش شوخی داره مطمئن باش.خودش از بازیکنان و بچه های خوب پاسه.
در مورد اینترنت هم شنیدم شرکت لنگه رایانه قراره DSL بیاره منتظر اون هستم.
تشکر از توجه شما

فریده قاسمی یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 02:27 http://dokhtekong.blogsky.com

سلام. بازهم خسته نباشید.

ستاره یکشنبه 9 مهر 1385 ساعت 11:44

سلام
با تبریک ماه مبارک رمضان به تمام لنگه ای های عزیز امیدوارم ماه پر برکتی برای شما باشد.
در مورد آقای کنگی باید بگم هر کسی نظری داره و نظر آقای بکهام هم این بوده که گفته دلیل نمی شه شما بد دهنی کنی خیلی زشته وقتی می یای تو وبلاک و دیدن می کنی سعی کن جنبه داشته باشی و هر حرفی رو نزنی.
در آخر از زحمات آقای صالحی تشکر میکنم نیروی فعال بندرلنگه امیدوارم موفق باشی.
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد