سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

گزارش شب دوم بازیهای جام رمضان باشگاه پاس - ۴شنبه ۵/۷/۸۵

 

فوتسال:

بازی اول:

این دیدار که بین تیمهای آژانس شیشه ای و تکنو موبایل انجام شد، تیم تکنو موبایل مدافع عنوان قهرمانی جام رمضان سال گذشته اولین بازی خود را با شکست تجربه کرد و در نهایت بازی 4 بر 2 به سود آژانس شیشه ای پایان یافت.

گلهای این دیدار را آقایان محمد لطفیان(1) مسعود رئیسیان(2) علی پولادیان(1) برای آژانس شیشه ای و حسام بنا پور(1) نوید نجاتی(1) برای تکنو موبایل به ثمر رساندند.

همچنین 4 کارت زرد در این دیدار که سهم هر تیم 2 کارت بود حاصل شد که بدین ترتیب از تیم آژانس شیشه ای علی پولادیان و مجید ساختمان پور و از تیم تکنو موبایل عبدالنبی فرهمند و اسماعیل مولوی گیرنده های کارت بودند.

 

بازی دوم:

در این بازی تیمهای صوتی تصویری ساربانی و پیتزا سفیر به مصاف هم رفتند که در نهایت پیتزا سفیر توانست با نتیجه 4 بر 3 پیروز از میدان بیرون رود.

گلهای پیتزا سفیر را آقایان سید احمد هاشمی(2) محمود هوشمند(1) حامد عباسنژاد(1) به ثمر رساندند و برای صوتی تصویری ساربانی آقایان علی دریکوند، صابر دژگانی و طیب تولات گلزنی کردند.

در این دیدار 6 کارت زرد به طور مساوی بین دو تیم (هر تیم 3 کارت) تقسیم شد که از تیم صوتی تصویری ساربانی ابراهیم پرسش، محمد رحیمی نژاد و صابر دژگانی و از تیم پیتزا سفیر سعید سعیدی، عبدالله شکوهی و حامد عباسنژاد از این کارتها بهره مند شدند.

 

داوران:

داوری این دو دیدار را آقایان یوسف خماسی و خالد راهبر به عهده داشتند که در این راستا جهت همکاری داوران آقای احمد شرفا منشی و آقای علیرضا استادی وقت نگهدار بودند.

 

فوتسال نونهالان:

در اولین روز از بازیهای فوتسال نونهالان دو تیم دنیا و ستاره به هم دیدار کردند که در نتیجه بازی 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

گلزنان تیم دنیا ناصر بنی نعیم و ارفع سعدی بودند و هر دو گل تیم ستاره را مجید آژیر به ثمر رساند که در نتیجه همین بازیکن (مجید آژیر) به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

 

بسکتبال:

بازی بسکتبال نیز که با یک دیدار انجام شد تیمهای نور پردازی جاوید و بیمه سینا در مقابل هم بازی کردند که با نتیجه بسیار نزدیک 74 بر 72 تیم نور پردازی جاوید بر بیمه سینا پیروز گردید.

 

داوران:

 سرداور آقای فرید راشدی و آقایان مازیار خوانچه زر و امین احمد پور نیز دو داور دیگر  این دیدار بودند. همچنین آقایان مصلح الدین رفیعی(منشی) عادل بلبلی(کمک منشی) سلیمان صادقیان(وقت نگهدار) و صلاح الدین غفوری نژاد (24ثانیه) با داوران همکاری داشتند.

 

جوایز قرعه کشی:

در قرعه کشی که در پایان بین تماشاگران صورت گرفت برندگان و جوایز به رح ذیل میباشد:

1 – ظرف چینی 3 تکه                                       آقای میلاد شافعی

2 – ساعت دیواری                                           آقای روح الله عزیزی زاده  

3 – یخدان با گیره                                             آقای نعیم خسروی

4 – شکلات خوری سوگا                                    آقای سید محمد حسینی

5 – ساعت رومیزی                                           آقای احمد شرفا

6 – آب میوه یونیکا                                            آقای ابراهیم قاسمی نژاد

7 – ظرف گرم نگهدارنده 4 تکه                             آقای منصور قائدی پور

8 – تلفن                                                        آقای ناصر بلبلی پور

9 – برنج10کیلوی(اهدایی بازرگانی گچی زاده)       آقای معین محبی

10 – پلاک طلا                                                  آقای سعید شادمانی

11 – تلویزیون و رادیو 5/5 اینج                             آقای مجتبی غریب پور

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فریده قاسمی پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 02:00 http://dokhtekong.blogsky.com

باسلام
تعصب خانم بودنم گل کرده!در مورد مسابقات آقایان چه مفصل گزارش می نویسید ولی هربار به وبلاگ دیگر پاس که اختصاص به مسابقات بانوان داردسرمی زنیم از گزارش و نتایج بازیهاخبری نیست.

کاملا حق با شماست اما در تهیه گزارشات ورزش بانوان بسیار مشکل داریم . یکی از دلایل اصلی گزارشات این سایت حضور خود بنده در باشگاه و شاهد و ناظر بازیها بودن من میباشد.که این امکان برای ورزش بانوان میسر نیست.
یکی دیگر از مشکلات عدم دسترسی به موقع گزارشات توسط خود بانوان میباشد.خود بنده که اصلا این امکان را ندارم که بتوانم با آنها ارتباط برقرار کنم.
مدیر وبلاگ کانون هواداران نیز یکی از زحمتکشان پر مشغله باشگاه میباشد که باید در باشگاه هنگام بازیها حضور داشته باشند و وقت آزاد بسیار کمی دارند.
مشکلات دیگری نیز وجود دارد که دیگر جای بحث آن نیست.
به هر حال مهم این است که قدمی بر داشته شده. ان شا الله بتوان در سال آینده با تجربه و هماهنگی بیشتر این نقایص را جبران کرد.
به هر حال بخشش از شما

بکهام پنج‌شنبه 6 مهر 1385 ساعت 09:42

خسته نباشی زحمتکش
کارت خیلی درسته .ولی به نظرم اگه تو گزارش بازیهای بسکتبال یه اسمی از بازیکنا برده بشه خیلی بهتره مثلا اسم بهترین بازیکن یا اسامی بازیکنان تیم برنده رو هم بنویس .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد