سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

شبهای رمضان نزدیک است

از سالهای بسیار دور تقریبا از همان سالهای اولیه تاسیس باشگاه٬ شبهای رمضان باشگاه پاس شور و حالی متفاوت داشته اما طی این چند سال اخیر این شور و حال رنگ و بوی دیگری به خود گرفته.هجوم بازیکنان برای اسم نویسی در بازیهای شبهای رمضان بیشتر شده ٬ اسپانسرهای تبلیغاتی در مزایده ها (دور زمین٬ روی لباس بازیکنان ٬روی بلیط قرعه کشی و ...) با هم رقابت میکنند ٬بین تماشاگران قرعه کشی برگزار میشود و ارزش جوایز همچنان رو به افزونی است (سفر حج عمره٬ موتورسیکلت٬ لباسشویی٬شمش طلا و...) این ۲ سال گذشته نیز که دیگر حضور آقای عوض پور و خالوکریم در مراسم شب پایانی نشان اوج زحمات دست اندرکاران باشگاه بود که تا کنون همه آنان بدون توقع ریالی چشمداشت در خدمت باشگاه و پیشرفت آن بودند. در واقع افتخار و استواری باشگاه پاس بندرلنگه وجود اینگونه مسولین و هواداران زحمتکش و متعصب است.

مسلما هر ارگانی که به فکر ترقی و پیشرفت خود باشد در خوب بودن قانع نیست و همچنان دوست دارد خوبتر و بهتر ٬ خوبترین و بهترین شود. باشگاه پاس نیز که از این قضیه مستثنا نیست و امسال جهت بهتر برگزار نمودن بازیها و مراسم شبهای رمضان به خصوص شب پایانی اقدام به تشکیل کمیته اجرایی ویژه شبهای رمضان نمود که باز هم وظیفه این امر بر گردن هواداران و زحمتکشان نهاده شد.

این کمیته از یکماه و نیم قبل از شروع ماه مبارک رمضان فعالیت خود را شروع کرد و طی جلسات بسیار متعدد در کتابخانه مرحوم سید عارف حسینی واقع در باشگاه٬ خود اقدام به تشکیل گروههای تدارکات٬ انتظامات٬ صدابرداری٬ تصویر برداری٬ رایانه٬ تبلیغات٬ کمیته داوران و هیئت اجرایی بازیها و تقسیم وظایف بین اعضاء هر گروه نمود که ان شاالله امسال شاهد مراسمی متفاوت و غرور آفرین باشیم.

جلسه

گوشه ای از جلسه کمیته اجرایی در کتابخانه شادروان سیدعارف حسینی

لازم به ذکر است که از سال گذشته بانوان ورزشکار شهر بندرلنگه نیز از این امکانات باشگاه پاس بهره مند بودند و در رشته های فوتسال و بسکتبال فعالیت و به رقابت پرداختند.

امسال نیز از ۲۰ روز پیش نام نویسی در رشته های بسکتبال و فوتسال بین آقایان و بانوان شروع شد که تا امروز ۲۸/۶/۸۵ که آخرین مهلت ثبت نام بود در رشته فوتسال آقایان۱۰۴ نفر ودر رشته بسکتبال آقایان ۶۶ نام نویسی کردند. متاسفانه از تعداد نام نویسی بانوان اطلاعی در دست ندارم که انشا الله به محض اطلاع به عرض خواهم رساند.

در پایان نیز باید عرض کنم امسال تصمیم به گزارش هر شب بازیها را دارم٬ پس تا پایان ماه مبارک رمضان این وبلاگ هر روز آپدیت خواهد شد حتما سر بزنید و از نتیجه بازیها ٬ حوادث و جوایز آن مطلع شوید.نظرات و پیشنهادات شما نیز کمک بسیار بزرگی جهت بهتر شدن این وبلاگ خواهد بود. همچنین کسانی که مایل به معرفی کالاها و محصولات خود از طریق این وبلاگ هستند از طریق ایمیل و یا مستقیما با بنده تماس حاصل نمایند و هزینه تبلیغات آنها تماما تقدیم و وقف به باشگاه خواهد شد.

ایمیل:pas_lengeh@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد