سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان ۱۳۸۸

     در هفته چهاردهم از سری مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان جمعه ۲۷/۹/۸۸ شهرآورد بندرلنگه در هوایی مطبوع و بارانی برگزار گردید. در این دیدار پر حاشیه و جنجالی به نظر می آمد داور مسابقه نگاه خاصی به تیم البدر داشت و در نهایت تیم البدر با نتیجه ۳ بر ۲ بر پاس غلبه یافت. 

گلهای پاس در این دیدار توسط محمد ابولی زاده و جابر محمدی به ثمر رسید 

*****  

در بازی مذکور داور میدان آقای حسن رئیسی که یکی از داوران مطرح استان می باشد مسئله ای به وجود آورد که بسیار جای شبهه داشت: گذشته از همه چشم پوشی هایی که داور مسابقه از خطاها و هندهای تیم البدر داشت که یکی از آنها منجر به گل اول البدر هم شد قضیه اصلی بدین شکل بود که تیم پاس پس از به ثمر رساندن گل دوم خود(که ۲بر ۱ به سود پاس شد) همه بازیکنان در حال خوشحالی بودند و دو یار تیم پاس نیز در هنوز در زمین حریف حضور داشتنداما آقای رئیسی در یک حرکت غافلگیرانه دستور شروع بازی را به بازیکنان البدر داد که منجر به گل البدر گردید. پس از پرسش سرپرست تیم پاس از ناظر بازی که آیا داور حق چنین کاری را دارد یا نه پاسخ داد اگر ۷ بازکن در زمین حضور داشته باشند داور می تواند بازی را شروع کند. 

حال سوال ما از کمیته محترم داوران این است که آیا اگر بازیکنی هنوز در زمین حریف باشد هم می توان بازی را شروع کرد؟ اگر آری (که ممکن است قانون جدید باشد) چرا تا به حال بخشنامه ای در این خصوص ارسال نگردیده است؟ و اگر نه این مورد صدق ندارد چرا داور با این عمل حق تیمی را ضایع می کند؟ 

در نهایت این برد را به تیم همشهری خود البدر تبریک می گوییم و خدای ناکرده تصور نکنند که روی صحبت ما با این تیم است و قصد کم رنگ کردن این برد آنها را داریم بلکه شکایت و انتقاد ما از داور این دیدار است.  

جهت دانلود فیلم صحنه مذکور بر روی دانلود کلیک کنید  

دانلود   

(حجم فایل ۹۸۴ kb)

نظرات 1 + ارسال نظر
از کنگ چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 15:11

حق البدر برد نبود تماشگران همه شاهد بودند . صبور باشید داور را به خدا واگذار کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد