سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

هفته چهارم الی هشتم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان ۱۳۸۸

     هفته چهارم 

     در هفته چهارم برابر با سه شنبه ۲۱/۷/۸۸ تیم پاس مهمان پاریش بستانو بودکه در این بازی تیم پاس فقط ۲۰ دقیقه از نیمه اول را خوب ظاهر شد و بعد از آن پاریش بود که بر بازی حاکم بود و توانست ۲ گل را به ثمر برساند تیم پاس پس از دریافت گل دوم به خود آمد و تیم میزبان را آماج حمله خود قرار داد اما هر چه زد به در بسته زد و تنها توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پاریش خاتمه یافت و تنها گل پاس را امین نکونام به ثمر رساند. 

     پس از اتمام بازی همه تماشاگران بستانو با سنگ و چوب و کتک مهمان خود را بدرقه کردند. 

     هفته پنجم 

     در هفته پنجم از سری مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان جمعه ۲۴/۷/۸۸ تیم پاس میزبان تیم خطیف رودان بودکه در یک بازی خوب ، هر دو تیم به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند. 

     هفته ششم 

     روز سه شنبه۲۸/۷/۸۸تیم پاس مهمان استقلال درگهان بودتیم پاس در بازی نه چندان خوب شکست را پذیرا شد و بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار نمود تنها گل پاس توسط هاشم شفاهی به ثمر رسید 

     هفته هفتم 

     روز جمعه ۱/۸/۸۸  تیم پاس میزبان میناب طیور بود که در این بازی تیم پاس چیزی برای گفتن نداشت و در یک بازی بی روح و خسته کننده در خانه خود ۴ بار توپ وارد دروازه آنان شد و بدون زدن هیچ گلی وارد رخت کت گردید. 

     هفته هشتم 

     سه شنبه ۵/۸/۸۸ تیم پاس مهمان آلومینیوم امهدی صدر نشین بود. تیم پاس که با شکستهای پیاپی بدون روحیه وارد زمین شده بود چهره کاملا فرسایشی را به خود گرفته و باز هم شکست را در پیش روی خود دید و این بار نیز با دریافت ۴ گل به خانه باز گشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد