سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

هفته اول و دوم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان۱۳۸۸

     به یاری خداوند منان مسابقات لیگ برتر فوتبال امسال از تاریخ ۹/۷/۸۸ آغاز شد. تیم پاس با تلاش و کوشش مربیان از ماهها قبل تمرینات خود را آغاز کرده اند. در چند ماه اخیر و در فصل نقل و انتقالات از بازیکنان گذشته ولید نوری به تیم البدر کنگ پیوست و امیر نوری با دیگر سبزپوشان در رده فوتسال همگام شد اما در عوض بازیکنانی همچون محمد ابولی زاده فرد ، زاهد حکیمی ، امین نکونام و ابوالفضل خشت زر به جمع سبزپوشان پیوستند. 

     نکته دیگر که در مورد لیگ امسال لازم به ذکر است برنامه ریزی بسیار بد برنامه ریزان لیگ می باشد. گویا برنامه ریزان بسیار عجله دارند که لیگ را به پایان برسانند. نیم فصل اول لیگ ۱۲ تیمی امسال در عرض ۴۲ روز به پایان خواهد رسید یعنی هر تیم باید هر سه روز یک بازی انجام دهد و با توجه به بعد مسافت بعضی از شهرها که باید یک روز زودتر به آنجا عازم شوند بسیار مشکل است. امید است که در نیم فصل دوم برنامه مسابقات لیگ به نحو مطلوبتری برنامه ریزی شود که شایسته لیگ برتر یک استان باشد. 

     در هفته اول لیگ جمعه ۹/۷/۸۸ تیم سبزپوشان پاس میزبان تیم شهرداری نوین بندرعباس بود که با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب مهمان خود گردید. 

تک گل پاس توسط مجتبی تیموری به ثمر رسید.  

pas

     در هفته دوم روز سه شنبه ۱۴/۷/۸۸ تیم پاس مهمان تیم رگبار اسلام آباد رودان بود که در این هفته هم تیم پاس شکست را پذیرفتو با نتیجه ۳ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد. 

تنها گل پاس را جابر محمدی به ثمر رساند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد