سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

سبـز پوشـان پـاس بنـدرلنــگه

پایگاه رسمی اطلاع رسانی موسسه سبز پوشان پاس بندرلنگه

اتمام دیوار کشی مجموعه فرهنگی ورزشی پاس بندرلنگه

     به یاری خداوند متعال بعد از مدتها تلاش بی وقفه مسئولین و کمکهای خیر خواهانه هواداران و خیرین آرزوی دیرینه موسسه سبزپوشان به تحقق پیوست و دیوار کشی کل مجموعه به اتمام رسید.

     در این راه افراد زیادی زحمت کشیده اند. مسئولین موسسه شبانه روز تلاش نموده اند ، هواداران وخیرین که سرمایه های اصلی موسسه می باشند با کمکهای مالی خود کار بسیار بزرگی انجام دادند.

     این دیوار کشی جمعا به طول ۸۹۰ متر و ارتفاع ۳ متر می باشد. شایان ذکر است اگر کمکهای هواداران و خیرین مذکور نبود این کار امکان پذیر نبود و شاید این پروژه به زودی پایان نمی یافت لذا جا دارد که دست آنها را صمیمانه فشرد و از همه خیر خواهان که در اجرای این پروژه سهیم بودند تشکر و قدر دانی نمود .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 00:45 http://www.30o.ir

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

فیض جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 22:38 http://beriss.blogfa.com/

سلام دوست عزیز . هفته گذشته مهمان شهر زیبایتان بودیم خیلی خوش گذشت . عکسهای زیبایی گرفتم . مناظر زیبایی داشت به خصوص پارک ساحلی زیبایش که جمعه غروب آنجا بودیم . به وبلاگم هم سری بزن ممنونم . موفق باشید .

جاسم تمیمی چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 13:22 http://soojeh.blogsky.com/

سلام
خدا قوت

هوادار شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 23:51

ازتمام بزرگوارانی که دراین امرمهم وحیاتی مشارکت داشته اندممنونیم بویژه اقاابراهیم نوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد